دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل

از ته دل دوستت دارم بدون دلیل....

  

 

زیباترین ستایش ها نثار کسی که

کاستی ها و لغزش هایم را می داند

و باز هم دوستم دارد....

  

 

واژه ی دوستت دارم برای عظمت قلب مهربانت چقدر بی درنگ است

وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی هایی....

  

 

این جمله را هرگز فراموش نکن

برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است....

  

 

بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمی کنم

جز برای مهربانی خودت....

 

  

صدای طپش قلبم را می شنوی

که فریاد می زند دوستت دارم....



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت4:58---25 تير 1393


KORUSHARIA
ساعت1:15---13 تير 1393
وبلاگ توپی داره وخصوصا قالبش عالیه
پاسخ:mamnon ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: